Bana 50 lik verdiler tokluk 198 çıktı doktorum karbonhidrat (ekmek,makarna,pilav,tatlı) yeme dedi. Tatlı normalde de yemiyorum. Ekmeği kesmem mümkün olmadığı için kepekli veya tam buğday yiyorum beyaz ekmek 5 dilimse buğdayın 1 dilimi doyuruyor. Pilav da bulgur pilavı ve normal yediğimden daha az yiyorum. Ve mümkünse protein ağırlıklı beslenin.Diyetisyene yönlendirmedi zaten günde iki öğün yiyorum ve çok kilo almadım ama şeker yüksekliği zararlı olduğu için dikkat etmem gerekiyor.