Merhaba arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var. Ben medipolda nagihan kaya da doğum yapmak istiyorum, ancak kendisinin randevuları istediğim zmanlarda dolu olduğundan derya yaşara randevu aldm. İçime de çok sinmedi açıkçası. Bugün kontrolden geldim başka bir doktorda ve doktorum biraz endişelendirdi beni suyumu az buldu falan. Bende direk önümüzdeki salıya randevu aldm. Nagihan hanımınki ise ondan sonraki pazartesi boştu. Yerimde olsanız ne yapardınız. Birde muayene ücretleri 325 tl asker eşlerine de aynı mı 🤦♀️