Kuzeyegemoms Kızlar merhaba, bebek erken doğduğunda özel hastane de küvez ücretini devlet karşılıyor mu? SGK m var böyle bişey okudum bi yerde SGK olursa özelde ücret ödenmiyormuş küvez için devlet karşılıyor mu doğruluğu nedir?
Krtalzyn Kuzeyegemoms bende özelde doğum yaptım sormuştum olaki küveze yoğun bakıma girerse ücret ödeemiyiz diye sigortanız varsa ücret ödemiyosunuz demişlerdi gerek olmadı şükğr.. Küveze girse ücret isterlermiydi bilemiyorum özellerden herşey beklenir 😄
[silindi] Kuzeyegemoms yenidoğanin tum yogunbakim masraflari devlet tarafindan karşılanıyor ozel de olsa
SerpilEsra Kuzeyegemoms ozelde dogm yaptm 1 hafta kaldi kuvezde oglum ucret odemedm hicbirseyde vermedm anne sutu sagmak disinda hersey onlara aitti 33 haftada dogum yaptm
Kuzeyegemoms Oh iyi teşekkür ederim kızlar bebeğimde bazı sıkıntılar çıktı erken doğum olabilir endişe içindeyim o yüzden özel sağlık sigortam da var ama küvez ücretler çok pahalı oluyor merak ettim insallah ihtiyacımız kalmaz burcinnb [silindi] Krtalzyn Asyaayaz1
byz12nur Kuzeyegemoms benim bebeğim 47 gündür küvezde özel hastanede hiç bir ücret ödemedik bu zamana kadar sadece bebeğinizin ihtiyaçlarını siz alıyorsunuz bez ıslak mendil mama falan
Pembepanterr Kuzeyegemoms Özelde doğum yaptım 32 gün kücezde kaldı 30 bin ücret tuttu devlet karşıladı sigortadan mesaj geldi bilgilendirmek için küvezde çıktığımızda
SerpilEsra Mucize_anne32 evet 33+5 2200 43 cm ciger gelistirici igne vuruldum 4 kere bubsurecte cok etkisi oldu🥰 simdi yine hamileym buda erkenci olacakms🤷♀️
sosi5 Kuzeyegemoms ben dogum yapalı 63 gun oldu kuvezden ücret almıyorlar sadece özel ilaçları alıyoruz birde faekli hastanelerden doktor geliyor.onlara ücret ödüyoruz