gulsah_2013 Kızlar bursadayım 14 haftalığım şimdiye kadar heö şehir hastanesi hem hayat hastanesinde gidiyordum ama bu hassas dönemde şehir hastanesindeki doktorun sert konuşmaları strese sokması nedeniyle artık orayı bıraktım sizler hangi hastaneyi ve doktoru tercih ettiniz ? Fiyatları nasıl?
AysenurGA gulsah_2013 Ben Medicabil’e gidiyorum muayene ücreti 200 lira. Doktorum Sena Kutucu canım. 15+5 im şu anda. Şimdilik memnunum, doğum için de paket almayı düşünüyoruz henüz karar vermedik ama bakalım biraz daha bekliyoruz 💛
AlyaEkmen_ gulsah_2013 bende şehir hastanesi+ medicanaya gidiyorum şehir hastanesinde hangi doktordan memnun kalmadınız acaba özlem hanımı tavsiye ederim ☘️
Elif-Beyaz gulsah_2013 çekirge dorukta Nurhan Çelik hanıma gidiyorum. Muayene ücreti 180 lira çok memnunum şükür 🙏
anne123456 AysenurGA bende medicabil sena hanıma gitmeyi düşünüyorum. Doğumunuz nasıl geçti Sena hanım ile mi devam ettiniz? Hastane ve doktor olarak yorumlarınızı merak ediyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
gulsah_2013 AlyaEkmen_ Yaşar cana gidiyordum çok fazla hastası var ilgilenmiyor normal olarak ve sen strese girecek misin hiç düşünmüyor yorgunluktan olsa gerek ben de şehir hastanesi defterini kapattım insallah gitmek zorunda kalmam
Biranneadayiiii Kliniğe gidiyorum Ziya çetin hocama çokta memnunum 🌼 doğum nasipse çekirge dorukta olucak🤲🏻 3 seçeneği var çekirge doruk, jimer ve pembemavi hastanesi. Bütçenize uygun olana gidebiliyorsunuz
AysenurGA gulsah_2013 Medicabil’i ve bazı hastaneleri de kapsayan 2 Can 1 Hayat Sigortası var. Onun detaylarını inceleyebilirsiniz. Genel adı Demir Hayat Sigorta. Link vermek yasak olduğu için yazamıyorum ben ama araştırırsanız bulabilirsiniz. Tamamlayıcı sağlık sigortası gibi değil hamileliğin her ayında yaptırılabiliyor.
Selin16 Medicanaya gidiyorum hamile olduktan sonra özel sağlık sigortası yaptırdım.sompo sigortA.normalde hastanenin muayne ücreti 250 TL.ama bu sigortanın avantajları var
tavsanbayb Merhaba 7+3 haftalık gebeyim. Aytül Erdoğmuş a gidiyorum özel muayene 300 TL ücreti. Doktor hakkında bilgisi olan var mı?
Dilaraksknclk Medicana ya gittim yeni doğum yaptım Okan beye çok memnun kaldım. Doğum için de 2 adet sompo sigorta var araştırıp kendinize uygunu seçebilirsiniz