Hayırlı günler kızlar. Tam bir ay önce normal doğum yaptım dikişlerim vardı haliyle. Her lavabodan sonra pansuman yapıp saç kurutma makinesiyle kurutuyorum artı kantaron yağı sürüyorum. Düşen bi dikişim olmadı yani ben görmedim bu zamana kadar da düşmesi gerekmez miydi ya da eriyen dikiş mi oluyor bunlar? Birde pansuman olayı ne zaman sonlandırdınız artık yapmaktan çok sıkıldım valla. Elime öyle ip de gelmiyor eskiden gelirdi hissederdim