Minnakkurabiyeveannesi27 Kizlar 5+0 da Beta HCG değeriniz kaçtı benim 7575 çıkmış normal değerden biraz yüksek görünüyor ama bu durumda olupta sıkıntı yaşayan oldu mu
Birgul Minnakkurabiyeveannesi27 değeriniz normal benim de 5+5te 8500 çıkmıştı keseyi de rahatlıkla görmüştü karından. Hayırlı olsun ☺️
Minnakkurabiyeveannesi27 Asena17 evet 4+5 Ken kesemiz göründü henüz ufakti ama göründü sonuç olarak doktor 2 hafta sonra gel dedi Ben sadece normal değerlerin üstünde olunca endiselendim
Asena17 Minnakkurabiyeveannesi27 birsey olmaz annesi guzel dusun bende bugun ogrendim degerim 19 du yukselirmi endisesine kapiliyorum anliyorum seni ama pozitif dusunmemiz lazim❣
Minnakkurabiyeveannesi27 Anne55_ sanmıyorum tek kese gördük ama yinede Allah bilir inşallah öyle birşey olsa ne güzel olur bir avazda iki tane birden kurtulurum 🥰🥰🥰
Anne55_ Minnakkurabiyeveannesi27 tek kesede 2 tane olanda var yada kesenin arkasına saklanabilen de hayırlısı bakalım yazarsınız buraya görünce 💋🙏
Minnakkurabiyeveannesi27 Anne55_ Ay inşallah tabii ki de yazarım yazmam mı 🥰😘 sağlıklı olsun da İnşallah
Minnakkurabiyeveannesi27 Asena17 Ay maşallah yükselir inşallah merak etmeyin dediğiniz gibi biz güzel düşünürsek güzel olur rabbim hayırlısıyla sağlıkla sıhhatli kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah
Kmmerve Asena17 merhaba bende bir soru sorayım size 😊 uygulama 6. Hafta gösteriyor hcg 5 hafta doktorumda bebeği görmeden hafta söyleyemem dedi uygulamaya göre mi düşünmeliyiz bilemedim 😅
elisa123 Minnakkurabiyeveannesi27 Hayır cnm gayet normal 7 . Haftada gittiğimizde kalp atışı ve bebeği görmüştük 😍
Asena17 Kmmerve uygulamaya gore degil hatta beta hcg ye gore bile hesaplamayin ultrason hesaplicak kese gorununce kuzum eger ki gec dollenme olduysa doktor hesaplar sana soyler son adet tarihini degistirir 😊
Minnakkurabiyeveannesi27 Kmmerve uygulama son adet tarihini baz aldığı için siz şimdilik bebeği görene kadar uygulamadan gidin zaten bebeği gördüğünüz de orda kaç haftalık olduğu çıkıyor