aysenihat Kadın doğum doktorum ürolojiye yönlendirdi. Bir ihtimal baktır böbrek taşı çıkabilir dedi. Erken doğum olur dedi ama zaten 39. Haftalıksın doğum gelse bile bişey olmaz dedi sizce gidiyim mi ürolojiye
Pelinbyrktrlr aysenihat Valla canım devlet hastanesine gideceksen hiç gitme Bi ultrason sırası bile kaç günde geliyor o kalabalıkta beklediğinle kalıyorsun. Ağrın, sızın şikayetin varsa ayrı tabii
aysenihat Pelinbyrktrlr böbreğim filan ağrımıyor . Birde enfeksiyon olsaydı afedersin ilişkiyide yasaklardı demi. Galiba tedbir amacıyla yönlendirdi beni.
Pelinbyrktrlr aysenihat enfeksiyon idrar tahlilinde çıkardı zaten onun için de ilaç verirdi diye düşünüyorum