Bende Allaha col sukurki buraya dogum hikayemi yazmak nasip oldu.Allah isteyen tumm kadinlara nasip etsin.Amin
Hamile kalmadan once 3 4 ay once giris yaptigim bir site idi. Ozamaan tedavi aliyorsum bebek icin.
ALLAHA cok sukur ekim ayinda hamile kaldim.
Ve bu surecin sonuna geldik. 40+3 de sezerya la dogum yaptim. Bu haftaya kadar beklememim sebebi normal dogum istemekdi.ama bebegim boyle gelmek istemedi.40+2 ultrsona gitdim agrim sancim acilmam yoktu… neyse ultrsonda bebegime boynuna kardom dolanmis ve 2 3 gun idi haraketlerinde azalmada vardi.yarin dr gidin hemen sezeryan olmagimk istedim..ve dr tamam 15 20 dak.hazirlan yapalim.iyikide yapmisim… bebegimin tek boynuna degilde… belinede dolanmis kardon.soyledi ..iyikide sezeryanka dogum yapmisim.
Belden uyusturmayla oldum. 15 dak fln cekti.
Karnima 2 dafa bastirdilar buz koydular… ..cok agri olmadi bastirinca..
Ama bu gun sabah uyaninca col zorr yuruyemiyordum yavas yavas yurudum. Ama col zor agri sizi.. ama deger oglumu gordukceee. Cekdigim aciya deger.