Kubraltepe Haftama girdim bel ağrısıyla uyandım ve bebeği hep aşağıda hissediyorum kanala girmişti 2 hafta önce gelişimi de 2 hafta önden gidiyor sizce doğum belirtisi olabilir mi 🤭
Ankara_06_ Kubraltepe Aayy canım burda ben heyecanlandım🤭 oladabilir hiç belli olmaz kanalada girmiş zaten bebiş. Sağlıcakla hayırlısıyla kucağına al inşaAllah.