iki_can Kızlar son 9 günümüz kaldı. İki gündür acayip akıntım var. Acaba doğum yaklaşmış olabilir mi ? Çok zorlanıyorum bir an önce doğsun istiyorum bi taraftan korkuyorum. İyice şaşırdım
nuniturkmen iki_can burda bekliyim benimde akıntım fazla 38+0 da sezeryan günüm ben normal olsun istiyorum