Normal doğumu çok çok çok istemiştim. Ama 4 haftadır rahmimin hiç yumuşamaması, 1 mm bile kısalmaması, asla açılmaması, bebeğimin kanala girmeyişi ve de çatı basıklığı sebebiyle 39+3 pazar gününe sezaryen günümüzü aldık. Biraz buruk biraz da mutluyum. En çok sondadan korkuyorum 😅 varsa tavsiyelerinizi dinlemeyi çok isteriimm