scl Bende bunu kullanıyodum 36. Haftaya kadar sonra benim karaciğer enzimlerimi yükseltti bu ilaç kabarcıklar ve kaşıntılar oluştu öyle kaşıntılar ki kanarcasına kaşımak istiyodum. Sonra bu ilacı bıraktım kendime geldim.
Nergs199 Eeelllliiiiiifffffffff aynnn bnde yeni öğrendim bu bilgiyi .meğer recetesindede yaziyotmus hatta troid ilacını kullanıyorsan 2 saat sonra ferroyu kullanım diyor .
Eeelllliiiiiifffffffff Nergs199 bıraktım ben artık hiç ilaç kullanmıyorum sadece tiroid ilacı işte başka hiç bişey kullanmıyorum İlaç içince normalde de zaten mideme dokunuyordu
Esma29 Denis19 bende bulanmıyor. İçerken bulanıyor ağzıma o pilastik tadi geldiği için. Gece yatmadan yemek yemiyorsan eğer Gece yatmadan önce iç aç karna öle yapanda var . Çay vs tüketmeme kan hapının etkisini kıracak şeyler tüketmedki içtiğin hap yarasın
Nergs199 Eeelllliiiiiifffffffff doğrudur bnde burdaki yorumları görünce bnde mi bıraksam diye düşünüyorum kndi kndime .bide ben ferroyu heo sabah hem akşam içiyorum .gerçi burdaki yorumlar kadar kötü yapmıyo bni .sadece yutarken zorlanıyorum.