yagmuurry1 bugün baya bi sancım çıkmış nts de ama ben hissetmemişim 2-3güne kadar hazırlıklı ol doğumun olabilir dedi doktorum 😊 salı günü tekrardan gel dedi. çok korkuyorum acaba suni sancı verir mi doktorum 😔