Asylzkck Gebeliğimin 7. Haftasındayım sol kasığımda ara sıra batma oldı gün içerisinde uzanınca geçiyor yaşayan oldu mu daha önce ?
rabisimm Asylzkck idrar yollarında enfeksiyon olmuş olabilir. Benimde batmalar oluyordu gittiğimde enfeksiyon çıkmıştı sizde bi idrar tahlili yaptırın isterseniz
Annesininbalii Merhaba 6+1 ,üç gündür kahverengi leke geliyor iki kez Dr gittim sıkıntı yok dediler progesteron verdiler ama arada bir adet olacakmış gibi sancı oluyor geçiyor bu şekil yaşayan varmi
Asylzkck Annesininbalii bende de leke 6. Haftada gelmişti ama herhangi bir ilaç vermediler yerleşiyor dediler