Habibe354 Ben kendim için 1 terlik ,2 takım gecelik önden açılan 1 alt üst aldım yüksek bel nolur nolmaz yanımda kalıcak kişi giyer gerekirse :)depend ped 1 südyen ve kilot , 2 çorap aldım çıkışta giyeceğim ve fotoğraf çektireceğim için düz bir elbise ve lohusa taç terlik takımı aldım . Hurma , karışık çerez , kayısı komps, nescafe ,lohusa şerbeti , çay , şeker , karton bardak , kaşık ve su ısıtıcı göğüs kremi , pedi , kalkanı ve göğüs pompsı aldım .
1 çarşaf 2 yastık kılıfı aldım . Bebek için 1 hemşire verilciek 2 alt üst takım 1 tulum aldım fotoğraf için isimli bir tulumu daha var :) ekstra nohut battanıyesı koydum cok sıcak ama belki hemşire ister bilmiyorum bulunsun . Biberonu emziği kaşığı maması yedek bez alt açma ıslak mendil temizleme pamuğu sudocrem benim evime uzak hastane ve aracım yok malesef ki şuaralar taksi bulmayı geçin o an eve gidip gelmek o kadar zor ki boşa masraf o yüzden orda aklımda kalıp üzülmek yerine yanımda olsun içim rahat olsun kafasındayım kim ne derse desin :) taşıyan benim bana yük değil hiç biri ☺️☺️☺️☺️