depsizoo 😄yarın doktor büyük ihtimalle bana çatı muayenesi yapcak ondan cok çekiniyorum yav😄🙈smdi de ilk doz aşımı oldum iğneden asırı korkan bi insanım normalde. Ama iğne girdi mi girmedimi bilmiyorum bile ay bu mu dıom daha bişe yapcak sanıyorum kadının gözünün içine bakıodum eşim cekip aldı beni 😂ikinci dozu bugun yapmıolar dıo😂😂