BabyYoda başınız sağ olsun, Rabb’im bu evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin, bende ölü doğum yaptım arkasına hemen hamile kaldım, 1 Ağustos da kontorl var bakalım ne diyecek en son gittiğimde en fazla 37 ye kadar bekleriz, hemen alırız dedi, size kaçıncı haftaya gün verdi ? Bu arada kilosu gayet güzel 👍