Merhaba hanımlar bişey sormak istiyorum ben üç gün önce kan testi verdim betam 0.68 cıktı doktor betan sınırda iki gün sonra tekrar gel dedi dün yaptırdım tekrar 0.767 çıktı bu ne demek oluyo bilem varsa dönüş yapabilir mi hamilemiyim emin olmak istiyorum doktor artık var ama gene test yapalım dedi