Bulantılarınız olmadığı için şükredin bende sizler gibiydim. 6.haftadan sonra başladı ve hiç bir şekilde geçmiyo hiç bir şey yiyemiyorum. Su bile içsem çıkarıyorum. Herkesin bünyesi bir değil tabi bir arkadaşım var 6 aylık oldu hiç bulantısı olmadı bebeği de çok sağlıklı