Kizlar bebegim 28 haftalik 25 gundur hastanede yatiyorum. Suyum azalmis 2 hafta da tum vücut olarak boy kilo olarak geriden geliyor. Benden besin gitmiyor yeteri kadar.Doktorlar bebekte bi sikinti oldugunu soyliyolar ama nedenini bulamıyorlar. Kromozom olabilir, dogunca olebilir, sagliksiz olabilir,Aynj durumu yasayan varmi lutfen. Onerisi olan cok üzgünüm😔 oysaki detaylida ve 2 li tarama testimdede sikinti yoktu