melekVzeynepE hakkınızda hayırlısı olsun ama hiç korkmayin hem ilaç çok etkili hemde haftanız çok çok iyi ben 20 haftalık hastaneye yattığımda doktorların hiç birinin umudu yoktu ben musade etmedim serklaji almalarına en azından 24 yada 27 olsalardı diyorlardı bende yok biz 35 göreceğiz dediğimde doktorların umudu yoktu keşke görsek diyorlardı evet daha var 35 e ama ben hic umudumu kaybetmiyorum çünkü 35 çok güzel bir hafta sizde stresi vücudunuzda uzaklaştırın sakın kalın o da çok etkili gelirse de sıkıntı yaşamazsınız Allahin izniyle 😊