Merhaba hanımlar bugün kontrole gittim bebeğim çok aşağı inmiş serklajlıyım dikiş olmasa daha erken gelir bebek dedi doktor daha fazla dayanmaz haftaya cuma sezeryanla alacağım dedi bebekleriniz bu haftalar da küvezde kaldı mı bu hafta doğum yapanlar var mı