Kızlar bugun tetonaz aşısı oldum aşırı derecede ağrı yok ama kolum uyuşuk gibi biraz kolumu kaldıramıyorum temizlik yapmam gerek ama kolum öyle kaldı evde önerebilceginiz cözümler varmı aşı sonrası ılık duşa girilirmi az bekliyimi fikilerinizi paylaşın lütfen