Dün gece kullandım ama hiç memnun değilim kızlar bütün bağırsaklarım da değişik şeyler hissediyorum. Doktorla görüşüp kullanmak istemediğimi söyliycem. Allaha şükür kanamam yok bebeğim sağlıklı sadece bi yumurtalıkta küçük bi kist varmış bebeğe zarar vermesin diye kullanmamı istediğini söyledi ama bilemiyorum çok huzursuz etti bu iş beni benim gibi olan var mı fikirlerinize ihtiyacım var 😞