Ayln1613 ogretmen_anneee ben 23 haftada Tek doz oldum daha önce tetenoz aşısı olduğum için tek doz yeterli dediler doktoruma danıştım yeterli dedi.
ogretmen_anneee agustosannesi1 anladım canım bana doktor öyle dedi ama ben en iyisi kadın doğumluma sorayım
ogretmen_anneee Glcn22 evet bende şaşırıyorum açıkçası hatta doktor tek doz yeterli dedi diye tedirgin oldjm bende 😂
Mila33 ogretmen_anneee canım ben 1. Dozu 20 haftalıkken oldum 2. Dozu bir ay sonra oldum 3. Dozu 5 ay sonraya verdiler hepsini tamamlarsam bir dahaki gebelikte yaptırmana gerek yok dediler daha önceleride gebelik dışında bütün dozları yaptırmıştım
ogretmen_anneee Mila33 o zamanlar bacağıma demir battığında keske tüm dozları olmam gerektiği söylenseydi yaa acildeki doktorlar dikiş atılacak diye vurmuşlardı ve ben başka doz bilmiyordum dediğiniz gibi belki suan da gerek kalmazdı
Tsara ogretmen_anneee herşey için karşı görüşler mutlaka var herkesi doktor kesilmiş sanki o doktorlar boşa okuyor 20. Haftada ve 24. Haftada olmak üzere 2 doz vuruluyorsun bir sıkıntı yok herkes vuruluyor korkma sen doktoruna sor en iyisi
hepoyleolurzaten ogretmen_anneee Bende sizin gibi bir kere tetanos olmuştum 2018′de iş kazasından dolayı benimde doktorum 24.haftamda tek doz olmamı istedi 😊 24.hafta da tek doz vuruldum ben ☺
minnakveannesii ogretmen_anneee ilk gün ağrım olmadıda sonraki günlerde oldu ama çok şiddetli değil bugünde yine ağrı yok şimdilik