Defne34
Geçmiş olsun Allah şifa versin canım. Bende üç kere düşük yaşadığım için bu gebeliğim de pıhtılaşma riskine karşı 5 inci haftadan beri coraspin kullanıyorum. 32 inci haftaya kadar devam dedi doktorumuz. Şu an 27 haftalığım herhangi bir yan etkisi veya zararı olmadi bende.