3 gündür detaylı ultrason randevum var ve sıra bana gelmiyor sürekli erteleniyor bıktımmmmmm devlete gidiyorum diye mi
böyle yazık değil mi yek bi doktor var bu ne rezalet 😡 dün sinir krizi geçirdim evde niye istediğim gibi bi doktor hastane bulamıyorum diye