Maideee1 Arkadaşlar sağ tarafıma asla yatamıyorum ağrı oluyor batma gibi. Yatmadigim zamanlarda da sağ tarafımda acı oluyo otururken genelde bebek sağ da olduğu için mi acaba yoksa başka bir sıkıntı mı vardır ki aynı durumda olanlar??
ozge_sblr Maideee1 kaç haftalıksın canım? Karnın büyüdüyse altına destek koyup yatmayı dene. Doktoruna da muhakkak söyle bu durumu Allah korusun riske atmaya gerek yok bebeği. Ama bebek orda olunca yatılmayacak kadar bir batma olmuyor. Ben sola yatıp sağa dönünce bazen bebeği hissediyorum ama hemen bebek kendini çekiyor ordan.
Maideee1 ozge_sblr 25 haftaligim. Doktor kontrollerim hep normal aslında. En son iki hafta önce gitmiştim. Tabi ağrım o zaman böyle değildi bu aralar sağa hiç yatamıyorum otururken bile birşeyler batıyor. Bende anlamadımmm. böyle devam ederse tekrar gideceğim zaten🤷
Maideee1 Kelebek14 aynı hisler mi var sizde de doktorunuz birsey diyor mu? İnş pozisyon dan kaynaklıdır başka birşey olmasında 😒 tedirgin oluyoruz iyice
Kelebek14 Maideee1 ayin 4.nde randavum var sorucam ama saga yattimmi batiyor biseyler belkide orda oldugu icin rahatsiz ediyor bilmiyorum ama sag tarafa yatmaya aliskin biri olarak gece sık sık uyaniyorum yuz ustude yatamiyorum nefes alamiyorum cunku
MuucizeminAnnesii Maideee1 bende 31 haftalık hamileyim, benim oğluşumda sırtını hep sol tarafıma dayadı bende sola çok yatamıyorum, sancılarım oluyo. Ayakları bile o kadar batmıyo yani 😅 hayırlısı ile bi doğsunlar inşaallah 🤲🏻
Maideee1 MuucizeminAnnesii bizi güzel telaslandiriyolar gerçekten 😂 amin hayırlısıyla vaktinde dogsunlar inşallah 💞
eylusko Maideee1 bende asla sağ tarafa yatamıyorum. makat gelişli pozisyon almadı ayakları ve başı sağ hafta yani iki büklüm. ne zaman dönsem tekmeler batmalar bi sıkışmalar 😂 32 hafta
Maideee1 eylusko ahahah iki büklümmüş gerçekten 😂 benim ki baş aşağı pozisyondaydi en son ama hep tekmeleride sağda oluyo genelde. Sağa daha yakın sanırım. Hayırlısı olur umarım 😊
aysenur2535 Maideee1 ben de 16 haftalık hamileyim benim oğlum da aynı şekilde sağ tarafıma yatırmıyor hatta düz bir şekilde de çok fazla yatamıyorum hemen ağrım başlıyor rahatsız oluyorum. Şimdiden başladılar canımıza okumaya 😁
Maideee1 aysenur2535 kesinlikle aynı ben öyleyim sırt üstü de yatirmiyor sadece sol. O da acıdı herhalde bari soluna yatsın diyo sağolsun 😁
Nurssss Maideee1 zaten baş aşagıda olsa ayagı dizi kenarlarda oluyo baş kasıkta sırt göbegin ortası ayaklarıda ya sag yada sol tarafa doğru uzatıyo zaten😅