calikusu_03 Anne karnında hareketli olan bebek doğunca yaramaz yada hareketli olur mu ? Böyle bir şey yaşayan var mı
BabyBabyy01 calikusu_03 benimde karnımda genelde her kontrolde sürekli uyuyodu 😁ilk 1 yaşına kadarda sessizdi 1 yaşından sonra açıldı kabak çiçeği gibi totosunu 2 dakka yere koyduğu yok😁
ogretmen_anneee calikusu_03 arkadaşımın oğlu da öyleydi çok hareketliydi şimdi doğdu gene hareketli ama kolik değil mızmız değil maşallahı var hiç öyle düşünmeyin canı saglam olsjn saglıklı olsun 😍
Prenses_annesi1 inşallah oyle birşey yoktur diye umut ediyorum 😂 varsa benim kizim sabah akşam full mesai yapiyor içerde cıkınca düşünemiyorum
calikusu_03 Benim bebekte öyle , hafif tatlı bir şey yiyince coşuyor . Öyle bir şey duydum da doğru mu acaba