Gzgnx 33 haftalık 1800 gram normal mi sizce, şimdiye kadar 8 kilo aldım ben. Bi doktor minyon bebek olur dedi bi doktor 2 hafta sonra tekrar kontrol edelim gelişim geriliği olmasın dedi. Fikir verirseniz çom mutlu olurum
Ozgesapmaz Gzgnx diğer bebeklerin kilosu ile kıyaslayıp kendinizi üzmeyin. Herkesin genetik yapısı farklı sonuçta. Minyon olabilir onun dışında sağlıklı olsun yeter. Kilo aldırıcı besinler tüketin bakalım fark olucak mı
02112017 31 haftalıkken 1900 kilo idi benimki bolca kaşar peyniri karpuz ceviz haşlanmış yumurta tüketin
Alyaesmaa Gzgnx 32haftada 1650 dedi normal dedi kilolu bir bebek değil dedi 33haftadada sizinki gibi olur galıba kılomuz
eebru- Gzgnx 32de 1840 kiloydu bugun 36da 2550 olmus bence gayet iyi kilosu benim doktorum da memnun. Hamilelikte 6 kilo aldım basta cok verdim simdi 45 kiloyum yeterki saglikli olalim gerisini önemsemeyin
yuvamerve17 Civciv222 37. Hafta da kilosuna tekrar bakıcam çatı muayenesi yapıcam ona göre kararlastırıcaz dedi ama ben sezeryana karar verdim normal yapamicam galiba baba göre değil 🥴