Mucem Sancarefem Henüz 20+1 im ancak ben de başından beri Doğan beye gidiyorum ve şimdilik memnunum. Eşim o hastanede anestezi teknikeri ancak henüz fiyat sormadık. Sanırım 4000 civarıydı en son sezeryan.