GldnUysll Evet aynı işlemler 29. Haftamda banada yapıldı turnusolla bakıldı falan
Dr acaip suyun var demşti en son 2 hafta önce kontrol oldm.Bebişin amniyon sıvısının yarısınn kendi idrarından olduğunu dinlemiştm bende doktorlardan az ise idrarını yapamıor ya da kese patlıor çok ise böbrekler sorun var yutamıyr diye.
Peki siz kaç haftalk oldnz şimdi su seviyenz normale döndümü?