3883_p Herkese merhaba bugün 8 haftalık olması gereken bebeğimin kalbini duymak için hastaneye gittiğimde kesenin gelişmediği 6.haftada kaldığı söylendi kalbini de duyamadık .emin olmak için 1 hafta daha bekle sonra gebeliği sonlandıralım dedi aranızda bu durumu yaşayan oldu mu çok üzgünüm
Elfelf475 3883_p maalesef o kadar çok yaşayan var ki ben de aynı haftada yaşamıştım zor bir dönem ama sonrası sağlıkla gelsin inşallah 🌸
Es-d 3883_p aynısını bende yaşadım canm ve kürtaj oldum 🙄 Allah yardımcın olsun ilk gebelik olunca insan psikolojik olarak çok kötü oluyor 😔 sonra vardr bunda bir hayır diyorsun. Zaten gelişimde sıkınti varsa bebek sağlıklı olmaz demişti doktor. Bir ay korundum sonra 3. Ayda tekrar hamile kaldm şuan 13. Haftaday. Hep tedirginim bişey olucak mı diye korkuyorum 😔 rabbim yardımiz olsun 🙏🏻
Bsrahb 3883_p maalesef bende yaşadım kürtaj ile sonuçlandı ama Allahtan umut kesilmez yine canım inşallah geç döllenmedir ve kalbi atar
3883_p Es-d hayırlısı tabi.güzel düşünün birşey olmayacak inşallah bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
MelisDeniz Ben de hep bundan korkuyorum :( 8. Haftaya giricem az kaldı. Bebeğin gelişimi, kalbi durduğunda bir belirtisi olmuyor sanırım vücutta değil mi? Ancak ultrasonda anlaşılıyor. Umarım sağlıklı gebelikler yaşarız
3883_p MelisDeniz malesef hiçbir belirti yaşamadım 6 haftalıkken doktora gittiğimde kese ve hafta birbirine uyumluydu kalbini duyamamıştık olgunlaşmamış henüz 10 gün sonra gel kesin duyarız dedi süreci biraz geciktirdim 8 haftalık olunca gittim duyamadık.ultrasonda da duyulmadı vajinal muayenede de .evet bu kötü bi örnekti ama lütfen böyle olurum diyip endişelenme içini ferah tutmaya çalış sağlıklı bir bebek olsun sağlıkla kucağına al inşallah benimkinin nasibi yokmuş bişey diyemiyorum
MelisDeniz 3883_p kuzum ne diyebilirim bilmiyorum.. her sey nasip kısmet ben de başından beri sevinsem de tam olarak hamileyim diyemiyorum insallah sağlıklı gebeliklerimiz olur. 😔