BayanZuzu 12 gün önce normal doğum yaptım dikişlerim var ağrılarım iyice azaldi ama yinede tamamen geçmedi halen rahat oturamiyorum rahat yatamiyorum görünürde gayet güzel normal gözüküyor dikişlerim ama dikislerden pis bı koku geliyor sizce normalmi
H_myra1 BayanZuzu koku olması normal degil benimde ilk dogumda olmuştu doktora gittimde enfeksiyon olmuş dikişlerde dedi antibiyotik vermişti ben dinlenemedigim için ayak üstü çok kaldıgım için olmuştu sizde bir görünün isterseniz
Esraali BayanZuzu saglık ocagına gidip söyleyin ilgilenirler solusyon falan verilmedi mi kuru tutun her taharet sonu kuruttun camasır sık değiştirirn
Pembe_duslerr BayanZuzu enfeksiyon kapmıs olabilir dikişlerin koku ondan oluyor demişti doktorum krem vermişti bana benimde koku oluyordu rahatsız oluyorfum