Oozleemm bende bu ay denedim adetim bittikten 3 gün sonra başlayabildim 15 gün içtim sabah akşam düzenli inş bu ay banada etkisi olur belirtileriniz nelerdi acaba böyle çok belirgin belirtiniz oldu mu benim 4 Ağustos adet tarihim sadece bazen kasıklarım çok ağrıyor çok hafif arada birde göğüslerim bunlar belirti mi bilmiyorum genelde her ay psikolojik olarak oluyor o yüzden bu ay da hamileliğe yormak istemiyorum 😔