Samyeli008 ben yaptırmadım keşke yaptırsaydım. Yaptırmadıgım halde yine o kadar para bayıldım. İki test ayrı , apf ayrı , Omurga acıklığı yüksek cıktı, perinatologa gittik erkenden e zaten 1 muayene 1000 lira . E sonra bidaha gittim yine 700 tl .Yüksek risk çıkmıştı. Maddi acıdan sıkıntınız yoksa yapın kurtulun bence