badembid ben yıllr önce yaptırdım, hamilelikten dolayı tek tük çıkmaya başladı, mecbur ağda yaptırıyorum. Jilet falan daha beter çıkartır, doğumdan sonra 2-3 seans daha gitcem. Ağdadan başka çare yok yani şu dönemimizde. Jilet kullanmak gibi bi hataya düşme sakın. Güçsüzü de güçlendirirsin