Emelg Nurssss kızımda 39 4 de doğdu belirti ypk sanıyordum ama sırt ağrım çoktu meğer sancı sırtımfan vurmus önve 10 gün çektim gece falan mahvediyo beni sora bi anda leke geldi gittik
busrakaplan Nurssss Ben de 39+2 deyim hiçbir belirti yok 🤷♀️ 27. Haftamda iki gün erken doğum riskiyle hastanede yatmistim akabinde bir buçuk iki ay kadar günde on üç on dört ilaç kullandım erkenden gelmesin diye. Şimdi de 39 olduk küçük bey naz ediyor 😊😬
Nurssss Emelg bende hiçbir şey yok daha önceki haftalarda bel sırt agrısından ölürdüm şimdi hiç hamile değil gibiyim😬
Emelg Nurssss evet bende belime sancı giriyormuş anlamamışım hiç iş yapıyorum ondan ağrıyor diyordum. Sağlıkla gelsin inşAllah çok bi zamanda kalmamıs 🙏