Merhaba kızlar 33 haftalık hamileyim 29. Hafta kontrolmüze kadar bebeğimin kilosu hep iyiydi hatta haftasına göre kilolu bir bebekti şimdi 33. Hafta kontrolüne geldik 1800gr bebeğimin kilosu ve bebeğim kilo olarak 2 hafta geriden geliyormuş damarda direnç olabilir dedi doktorum. Yarın uzman bir pediatriye gideceğiz, böyle bir durum yaşayan var mı gelişim geriliği var ise düzelmezse erken doğuma alıyoruz 37. Hafta gibi dedi doktorum. Çok moralim bozuk 😞 bugüne kadar hep iri kilolu gelen bebeğim bir andan nasıl iki hafta geriden gelmeye başladı, bu gibi bir durum yaşayıp da düzelen var mı neler tavsiye edersiniz. Morale cok ihtiyacım var 😞