Kızlar bugün 24 + 2 günlüğüz şeker yükleme testi yaptırdık 50 grm glukoz yükleme testi yaptık doktoruma sonuçlar geç çıkçaktı diye gösteremedim burda deneyimli anneler bir baksın açlık 62 tokluk şeker yükleme testinden sonra 148 çıkmış değer nasıl sizce yüksekmi