ay-se Gamzeeeek calla ben ilk haftalarımda bir krem aldım şimdi 24 e giriyorum mis gibi hiç çatlağım kalmadı ilk başlarda azcık baldırlarımda ve mememin altında olmuştu şimdi kalmadı krem de hel gibi azcık pahalı ama Lıerac paris diye
ebru05 lierac parıs pygtolastık canım en çok önerilen bu bende aldım kullanmak çok nasip olmadı daha ama arkadaşımın önerisi ile aldım