bestmom_123_ hareketlerini orada hissediyor sunuz degilmi bu zamanlarda normal diye biliyorum bende oralarda hisediyorum 20+3 haftalıgım her hafta 1 cm yükseliyor yukarı dogru zamanla yukarıda hisedersinz ama içiniz rahat etsin diye doktorunuza da danışabilirsinz😊