bahtnurr1 Ben elite gidiyorum muayene 130 falan doğum SSK varsa 3-3300 bişey demişti telefonla bilgi alabilirsin veriyorlar zaten (iki hastanenin de fiyatları aynı ,sahibi aynı)😊 Semih Temel doktorum buhara özelde de Sinan diye bi doktoru beğeniyor herkes