mervec alttan falan bakarlarda dogum baslar ws diye korkuyorum canim ben gebeligimin basindan belli yatak istirahatindeyim sanciyla 20li haftalarda gittigimde aciklik varmi diye bakmislardi doktorum kizmisti oyle birseye gerek yok suan neden yaptilar demisti guvenmiyorum ebelere o yuzden gitmek gelmiyor icimden tecrubelerden yararlanmak en azindan ona gore bir yol izlemek istedim