Prenses21 Benim pazartesi günü nstde sancılarım bundan çoktu sende 1 kere 75i görmüş benim 3-4 kez 80i görmüştü ve ben hiç hissetmiyorum. Doktorum hiç ne yatıştan ne suni sancıdan bahsetti. Hafif sancı var şu an her şey yoluna bebeğin kalp atışları iyi, çatı muayenesi yapıcam haftaya dedi o kadar. Eğer suni sancı vermek istemesindeki tek sebep nst de çıkan sancıysa bence de kabul etme