Basceldan Kizlar 37+5 vs planli sezeryan olan varmi varsa lutfen yazsin yani bebeklerde bi sorun oluyormu veya annede
gokcekocyigit07 Basceldan kısmet olursa benimde planlı sezaryen olacak doktorum 36′dan itibaren gün vereceğim, 38′i bile beklemeyiz dedi, çevremde çok daha erken sezaryen olanlar da var, kalbini ferah tut, Allah’ın izniyle, sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🤲🌸
Omerhatice Basceldan ben 37+4de 1 buçuk ay önce sezeryan oldum.. dogumum planlı ama norml doğum için planlanmisti .. suni aldığım zaman acikligimda güzel gidiyor du ama kizim küçük bir supriz yapti acil spinal sezeryana alındım.. hamd olsun bir sknti olmadi 2 gece yattık çıktık herhangi bir sağlık skntisi yaşamadık 🙏🤲
Portakalgeliyor Basceldan Öncelikle bebek küçük haftada diye kendinizi odaklamayın 40 haftada doğum yapıp beneği küveze giren bir sürü anne var içinizi rahat tutun bende çok endişe ediyorum ama biz kendimiz dua edicez ve olumlu düşünücez bunun kg ile alakası yok 🌸🤲