inva Merhaba kızçeler süt pompası, biboron,emzik gibi gereçleri sizce gebeyken almak gerekiyor mu? Yani kullanıp kullanılmayacağı kesin olmayan şeyler değiller mi, siz ne zaman aldınız neyi önerirsiniz? 14. Haftadan aydınlanmak isteyen bir anne👼🏻
Berraeva inva Ben biberon, emzik aldım ama süt sağma pompasını almadım eğer ihtiyaç olmazsa diye gerekli görürsem doğumdan sonra almayı düşünüyorum
Merveee34 inva biberon ve emzik 3 bebeğimde de kullanmadım . Biberona da alışırsa emzirme de zorluk yasarsın . Süt pompası da doğum yaptıktan sonra gerekli olursa alınmalı bence .
Ayse-24 Merveee34 peki emzik kullanmadan nasıl yaptınız ? Benim en çok kafamı karıştıran konu bu kimi anneler kullanmalı diyor kimisi gerek yok diyor.
Hafissee inva emzik gereksiz damak yapısını bozuyo hiç alıpta alıştırma biberon da dogduktan sonra gerekli olursa al süt pompası da aynı şekilde gedekli olursa al onun yerine beslenmene dikkat edersen sütün olur zaten
Delicesareti Hafissee emzik belli bi Aydan sonra fayda sağlıyomuş canım ani ağlama krizlerini falan önlüyomuş çünkü bebek sürekli emme refleksinde olduğu için karnı yokken emzik alması anneyide rahatlatıyomuş bunları doktorlardan duydum okuduğum bi kaç bebek gelişim kitaplarındada emziği öneriyolar dediği gibi doğar doğmaz değilde bi kaç ay sonra
elfmoom Hafissee emzik damak yapısını bozmaz. aksine bebeklerde emme kabiliyetini arttırır, gece yatakta emme isteği geldiğinde annenin göğsünde uyumak yerine emzik ile daha rahat uyku uyurlar. sadece 2 yaşından sonra emzik kullanılması uygun görülmez bunun sebebi de dişlerde sorun yaratmaması adınadır.
BBYaman inva bence al kullanıyor sut pompası kesin al emmediğinde agrı cekersin emzik ben kullandım tekrar kullanıcam. Biberonda al nolur nolmaz lazım yani hepside
Serpilbb inva ben saydıklarınızdan sadece emziği aldım oda kararsızım versemmi vermesemmi diye. Biberon ve pompayı ihtiyacım olursa alırım diye almadım
milla-s inva emzik tercih meselesi, biberon bence olmalı çünkü sütün ne zaman geleceği belli değil. Süt sağma pompası da ben aldım mesela çünkü işe döneceğim, işe geç dönecek olsam bile hiç mi eşime 2-3 saat bırakıp tek başıma dışarı çıkamayacağım diye düşündüm. Benim için şarttı yani açıkçası ama herkesin durumu ve ihtiyacı farklı🤷🏻♀️
Mom54544 inva Hiç birini almadım 😂 biberon hediye geldi süt pompası da halamın vardı ondan aldım emzikte düşünmüyorum şu an almayı hadi kullanmadi diye
inva Delicesareti evet bende öyle duydum peki emziklerinde ay ve yaşa göre olanları varmı? kaç aydan sonra öneriliyor mesela 🌸
Portakalgeliyor inva Hepsini aldım indirimde yakaladım bulunsun dursun ani birşey olur kargosuydu yada gidip almasıydı zaman kaybı ..
Nelmali inva sadece biberon aldım ne olur ne olmaz diyerek(bimden) emzik hediye geldi onu almayı düşünmüyordum
Fiknet inva şahsen kişiye göre değişeceğini düşünüyorum çalışan bir anne olacağım illa ki süt sağıp bırakma zorunluluğum olacak o yüzden süt pompası aldım. Biberon süt içirmede kullanılmasa bile rezene ya da su içirme amaçlı kullanılıyor. Emzik çok almadım ama kullanıp kullanmayacağı bebeğe bağlı olduğu için ama yine de 2 adet koydum kenara yenidoğan ve sonrasında kullanım için . Ufak tefek şeyler çok tutuyor sonra bir anda almak zor oluyor o yüzden bütçenize göre ihtiyaçlarınızı tamamlarsınız
Hafissee elfmoom bilmiyorum izlediğim videolardan hep ilk zamanlar hem damak yapısı hem memeyi bırakmama adına kullanım önerilmiyor doktor acıklaması bu şekilde
Merveee34 inva bence emziği boş boş emeceğine süt dolu memisleri emsinler çok çok daha sağlıklı 😍🤣 herkes kolaylık diyor emzik için ama bence verilmemesi gerekiyor en azından ben öyle düşünüyorum :) simdi 4.bebeğim yolda onda da kullanmayı düşünmüyorum 😍
Kalbimm55 inva aslında Hepsi de Gerekli Şöyle diyim emzirmediğin zamanlar Göğsün süt doluyor Taş gibi olup ağrı yapıyor mecbur Boşaltman gerek O yüzden pompa biberon şart emzik ilk baş da belki gerek olmayabilir Ama Gerek de olabilir Önemli yani Ben Üçünü de aldım Ve Gerek duydum iyi ki almışım
Delicesareti inva tam emin değilim canım ama ben çok zorlanırsam 1 Aydan sonra vericem ani bebek ölümlerini de önlüyomuş emzik kullanımı çok faydası var damak yapısına en uygun emziği tercih etmek gerek özellikle aventi öneriyolar