Herkese merhabaaa🦋 yeni katıldım Kızlar. Herkese sevgiler saygılar🌸 Burda çoğu kişi birbirine çok yardımcı olduğunu gordum ve çok sıçak ortam hissetim. Kızlar ilk once 2 yıl once Eşim varikosel den ameliyat oldu ama sonra takvim kullanmadığı için sperm sayıları yükselmedi ve 5 ay once başladı takvimlere şimdi 4 katına oldu… neyse burasını geçelim sıra bana geldi ve HSG çekildim ama hala hamiş kalmadım Adetlerim düzensiz PKo değilim ve Doktor dedi geçişmeler var ovulasyonun doğru zamanda olmuyor. Şimdi klomene başlıyoruz. Kendiliğimden adet olmayı bekleyelim dedi.:(