Deniiiza https://resimyukle.io/r/I2rqHz1vco bugün cinsiyetimizi öğrendik teyzelerii😍 boyumuz 9cm mis. Sizlerin 15.hafta da boyunuz kaç acaba normal degil mi sanki çok küçük gibi geldi bana
Asem Deniiiza hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz 😊 biz de 15+4 olduk boyumuz 14 cm dedi doktor
Deniiiza Asem o zaman normal bizim de. Bu gidişim de ben cinsiyet heyecanindan hic soru soramadim direk cinsiyete odaklandim. Sonradan aklima takildi benim de. Amiin insallah hep saglikli olsunlar 🙏🏻