Kızlar hamileyim ama çok üşengeç bir insanım evde düzeni falan severim ama dağıtıp üst üste yığılınca düzenliyorum tekrar çamaşırı hemen yıkayıp katlamayi bir kaç gün sonra yapıyorum o yüzden de birikiyor. Mutfağı 3 4 5 belki de 5 gün toplamadigim da vardır yemekler falan biriksede. E şimdi bebis olunca hep düzenli olmam lazım bebeğimle ilgilenmem lazım onun zaten extra dağınıklığı olacak. Halsizlik ve üşengeçlikten nasıl kurtulucam Ben